Posted by: sebdude | August 22, 2006

Exams are over 2

Yess, there all over finally. It took some time.. The thing is, handing in my bachelor thesis was no fun either. Here is in excerpt from the e-mail I send my parentals, in dutch mind you “…Ik heb vandaag mijn scriptie ingeleverd om 3:50…. Het was nog al een behoorlijke toestand om hem in te leveren. Ik wou om 1:45 uitprinten bij de copyshop, waren de schurken gesloten vanwege de TIK week vanaf 12:30… Lekker.. Toen ging ik naar de volgende copy shop, die kon hem pas printen morgen ochtend, zo rondom 11 uur… Kon het risico niet nemen.. Eigen Laser printen was geen optie, trekt prachtige strepen en hij ghost.. toch waarschijnlijk nog van die water schade.. Toen naar de volgende copyshop, maar toen wist ik weer niet zeker of € bij me had, maar dat ging net goed… spaarpot gedumpt, en toch nog 9.60 kunnen betalen.. Verder, nog niks bekend… Denkt dat komt door tik week, lijkt wel of de hele uni op zijn gat ligt… Maar ja, met dit tempo, 3 weken per tentamen, is het halverwege september voordat ik wat weet… Verder kwam ik er nog op het laatste moment achter dat op de twee titel pagina ik was vergeten om de datum te veranderen, maar dat heb ik nog kunnen veranderen… en die asswipes bij HCN betalen de loon niet uit, ik heb to zo ver, min die dag dat ik nog gewerkt heb een kleine 60 euro ontvangen van HCN… dat komt niet overeen met 18 uur @ 8.75… …” Yeah, I still don’t know anything at this moment about what exams I actually passed, even though I already took 2 of them, 3 weeks ago.. which were Comparative Management and Finance 2… the latter one was, but i should of passed it.. hopefully. Oh well, I’m taking it easy with work this week, since its the last week of vacations before the new University year starts again, I’m so looking forward to it, not… Oh wel, keep u updated.


Responses

  1. ur a hypocrit!!! how are things now????? write something! post some pictures of rachel oh lala or of u.. not of the DOG


Leave a Reply

Categories

